پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکنی که سالیان طولانی در تیم پرسپولیس بازی کرده خیلی راحت شروع به افشاگری می‌کند

استقلال

به گزارش همشهری آنلاین محمد نوریدرباره نخستین پیروزی تیم فوتبال استقلال مقابل شمس آذر قزوین در هفته اول لیگ برتر، اظهار داشت: آبی پوشان در نخستین بازی فصل با توجه به تغییر و تحولاتی که در تیم وجود داشت عملکرد خوبی از خود نشان دادند و به نظرم برنده به حق این دیدار جذاب بودند.

وی ادامه داد: برای اظهار نظر درباره عملکرد استقلال باید ۴ تا ۵ هفته به تیم زمان بدهیم. در قزوین باد شدیدی وجود داشت، اما با این وجود تا ۳۰ دقیقه ابتدایی مسابقه استقلال تیم برتر زمین بود. تیم فوتبال شمس آذر تحت هدایت سعید دقیقی بسیار دونده و بدون ادعا ظاهر شده است. به نظرم استقلال در یک بازی مهم به پیروزی رسید و امیدوارم این پیروزی‌ها ادامه‌دار باشد.

گواردیولا هم سرمربی استقلال باشد یکسری انتقاد می‌کنند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه با عملکرد جواد نکونام در نخستین بازی، تصریح کرد: شاید یک سری از هواداران از سبک بازی تیم خوششان نیامده باشد، اما باید در نظر داشته باشند که ۳ امتیاز این مسابقه مهمتر از عملکرد تیم بود. به هیچ عنوان شخص پرست نیستم و در جهت منافع باشگاه صحبت می‌کنم، اما اگر گواردیولا هم بیاورند بازهم یک سری انتقادهای خود را انجام می‌دهند. باید به نکونام زمان بدهیم. چیزی که ما را به ادامه لیگ امیدوار کرد آوردن کمک داور ویدیویی بود که باعث شد حق به حقدار برسد. اگر این تکنولوژی نبود خدا می‌داند در همین هفته ابتدایی چه بلایی به سر استقلال می‌آوردند. این مسابقه در مجموع کیفیت خوبی داشت و شمس آذر همانند فصل گذشته شایستگی بالایی دارد.

رامین رضاییان به خوبی جواب منتقدانش را داد

نوری با بیان اینکه عملکرد رامین رضاییان سیلی محکمی به منتقدانش بود، عنوان کرد: بازی رضاییان یک سیلی به منتقدانش بود که قبل از اینکه او با تیم قرارداد ببندد یک سری‌ها او را پیر و مسن می‌دانستند و خروج حردانی را یک بحران در تیم متصور شدند. همواره حامی رضاییان بودم و بارها در مصاحبه‌ها گفتم که او در استقلال خواهد درخشید. رامین رضاییان در بازی مقابل شمس آذر ثابت کرد که یک خرید خوب بوده و جواب منتقدانش را به خوبی داد. از عملکرد تمام بازیکنان راضی هستم، به خصوص سیدحسین حسینی که سیوهای باورنکردنی و تماشایی داشت و عملکرد خوبی در این مسابقه به نمایش گذاشت. بسیاری از بازیکنان روی نیمکت در این مسابقه حضور نداشتند و به نظرم در مسابقات بعد با اضافه شدن آن‌ها شرایط استقلال بهتر هم خواهد شد.

فدراسیون منتظر دستورات درویش است تا او تصمیم بگیرد قوانین چگونه اجرا شود

وی در خصوص مشکلات میزبانی استقلال از حریفانش در استادیوم خانگی، متذکر شد: وجود چنین شرایطی یک آبروریزی بزرگ است. وقتی ما یک ورزشگاه اختصاصی برای یک تیم پرطرفدار ایران نداریم باید سرمان را از خجالت پایین بیاوریم. ابتدا ورزشگاه تختی را معرفی کردند که ما به هیچ عنوان جرأت نمی‌کنیم بگوییم این ورزشگاهِ یک تیم پر افتخار در آسیاست. آنقدر به این ورزشگاه رسیدگی نکردند که نمی‌شود در آن توپ بیندازیم.

نوری تصریح کرد: مهدی تاج در دوران ریاست خود همواره فقط و فقط وعده و وعید می‌دهد. چیزی که هواداران استقلال را ناراحت کرد عذرخواهی رئیس فدراسیون بابت گرفتن قهرمانی از این تیم بود. آیا این عذرخواهی اتفاق خاصی را رقم می‌زند و یا اینکه حق را به حقدار می‌رساند؟ قوانینی را که وضع می‌کنند به هیچ عنوان نمی‌توانند اجرا کنند از جمله سقف قرارداد که مهدی تاج می‌نشیند و منتظر دستورات رضا درویش می‌ماند تا فدراسیون مطابق میل او عمل کند.

قهرمانی‌هایتان پاک نیست؛ مردانه بجنگید

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در این رابطه گفت: بازیکنی که سالیان طولانی در تیم پرسپولیس بازی کرده خیلی راحت شروع به افشاگری می‌کند. بسیار جالب است که او بدون در نظر گرفتن احساسات هواداران تیمش این صحبت‌ها را انجام می‌دهد. حال در واقعیت ما این موضوع را متوجه شدیم که طی این سال‌ها چه شیطنت‌هایی به وجود آمده و چگونه لیگ را مهندسی کردند تا این تیم خاص به قهرمانی برسد.

وی ادامه داد: از همین جا می‌گویم جام‌هایی که شما گرفته‌اید ارزش زیادی ندارد و افتخارآفرین نیستید. دیگر همه فهمیدند چگونه این قهرمانی‌ها به دست آمده و نیازی به افشای بازیکن سابقشان نبود. اگر جام می‌خواهید مردانه و به حق بجنگید نه اینکه قوانین را به نفع خودتان تغییر دهید و همه را بسیج کنید تا به مقامی برسید. خدا را شکر همواره قهرمانی‌های استقلال پاک بوده و به این افتخارات می‌بالیم و تلاش می‌کنیم تا آن را افزایش دهیم.

بازی‌های سختی در آسیا داریم و تنها راه ما برنامه‌ریزی دقیق است

نوری در پایان با بیان اینکه قرعه لیگ نخبگان در هر صورت برای استقلال سخت خواهد بود، خاطرنشان کرد: تیم فوتبال استقلال در آسیا جزو تیم‌های بزرگ و با اصالت است و با توجه به ۲ جامی که به دست آورده اعتبار زیادی برای فوتبال ایران جذب کرده است. پس از انجام این قرعه کشی قدرتمندترین تیم غرب آسیا که الهلال باشد در رسانه‌ها مواجهه با استقلال را نوعی دردسر خواندند و از رویارویی با آبی‌پوشان اظهار ترس کردند. بازی‌های بسیار سختی داریم و تیم‌هایی، چون الهلال و النصر که ۲ غول عربستانی در این تورنمنت هستند مقابل ما قرار خواهند گرفت. استقلال با توجه به مهره‌هایی که جذب کرده شانس خوبی دارد تا جزو تیم‌های صعود کننده باشد. از لحاظ نفرات به هیچ عنوان قابل مقایسه با تیم‌هایی، چون الهلال و النصر نخواهیم بود، اما امیدواریم نماینده شایسته فوتبال ایران آبروداری کند و مقابل غول‌های آسیایی پیروز باشند.

کد خبر 875701

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 5
  • لنگ فاقدجام IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۰
    0 2
    قهرمانی واقعی. قهرمانی آسیا هست که استقلال کبیر2تادارد.جام های افسایدی واسنپی پیروزی که قهرمانی نیست.
  • IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۰
    1 2
    رضاییان سیلی محکم رابه صورت خودش زد که بخاطر هفتاد میلیارد تومان استقلال تمام زحمات گذشته اش را برباد داد و منفور حداقل چهل میلیون طرفدار پرسپولیس گردیدالبته دومربی باشخصیت و کاردان این برانکو و گلمحمدی ماهیت واقعی وشخصیت واقعی رضاییان را از خودش بهتر میشناختند که هردو اخراجش کردند بنابراین رضاییان را پرسپولیس بخاطر شخصیتش بیرون کرد درحقیقت سیلی واقعی خودش به خودش زد نه به مخالفین چون پایگاهی در پرطرفدارترین ومحبوبترین تیم اسیا وایران نداشت
  • IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۰
    1 1
    قهرمانی در مسابقه باچند تیم در پیتی پاکستان وهند هنرندارد اگر میتوانید در فصل جدید قهرمان شوید
  • پیمان عباسی IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۰
    1 1
    جناب نوری اینکه شما پاکید همتون خیلی هم امیدوار نباش. شما اظهار نظرهای سطحی و بعضاً ادبیات سخیفی بکار میبرید و اظهارات یه کارشناس فوتبال مثل حرفای خاله زنکها نباید باشه .رضاییان افشاگری کرده چون فصل گذشته اکثر بازیکنان راضی به حضور ایشون در تیم نبودن و واسه بار دوم اینبار محترمانه اخراج شدن و باید هم افشاگری کنه .احتمالا شما زیاد سر و کارتون دیگه با مسایل فوتبالی نیست والا می‌دونستی که شازده پسر دو بار از پرسپولیس اخراج شده. جالبه که واسه بازیکن مسن پرسپولیس شما سر و دست می‌شکنید اگه خوشحال میشید سالهای آخر بازیگری بازیکنان پرسپولیس میگیم بیان شما رو هم قهرمان کنند نگران نباشید